Navigace

Obsah

ANALÝZA TÉMATU ODPADY

Jak předcházíte ve škole vzniku odpadu?

Odpady – Klíčová otázka 1

Zjišťovali jsme:

Výstup:

Z analýzy zjištěno, že velkou část nepovedených výrobků, výkresů děti vyhazují do koše, děti nejsou schopny zredukovat míru vyhozených papírů.

:-(

 

Kde (na jaké účely) ve škole využíváte „šmíráky“ = papíry popsané z jedné strany?

Odpady – Klíčová otázka 3

Zjišťovali jsme:

Výstup:

Děti jsou zvyklé pracovat s papírem, který je z druhé strany potištěný a jsou schopny s ním dále pracovat, nijak je to neomezuje v práci.

:-)

 

Jak znovu ve škole využíváte odpady (obálky, papír, noviny, PET lahve, plechovky, atd.)?

Odpady – Klíčová otázka 4

Zjišťovali jsme:

Výstup:

:-)

 

Vysvětlí děti, proč je dobré třídit odpad?   

Odpady – Klíčová otázka 5

Zjišťovali jsme:

Výstup:

:-(

 

Jaké druhy odpadů ve škole třídíte?

Odpady – Klíčová otázka 6

Zjišťovali jsme:

 Výstup:

:-)

 

Jak jsou koše na tříděný odpad označeny? Jsou u nich popisky označující, co kam patří a nepatří? 

Odpady – Klíčová otázka 7

Zjišťovali jsme:

Výstup:

:-(

 

Podílíte se na úklidu okolí školy?

Odpady – Doplňující otázka 8

Zjišťovali jsme:

Výstup:

:-)

 

Uspořádala škola (plánujete uspořádat) osvětovou veřejnou akci na téma odpady?

Odpady – Doplňující otázka 10

Zjišťovali jsme:

Výstup:

:-(