Navigace

Obsah

ANALÝZA TÉMATU VODA

ŠETŘÍTE VODOU PŘI POUŽÍVÁNÍ PITNÉ VODY Z KOHOUTKU? JAKÝM ZPŮSOBEM?

 

Voda – Klíčová otázka č.2

 

Zjišťovali jsme:

 

Výstup:

Z analýzy zjištěn stav chybějících perlátorů – ve třídě Berušek chybí 4 z 6ti, ve třídě Medvídků 2 z 6ti, ve třídě skřítků 3 z 6ti a ve třídě Veverek 5 z 6ti.

 

:-(

 

ZJIŠŤUJETE, ZDA JSOU VODOVODNÍ KOHOUTKY A TOALETY V POŘÁDKU (ZDA NEKAPOU A NEPROTÉKAJÍ)

 

Voda – Klíčová otázka č.4

 

Zjišťovali jsme:

 

Výstup:

Z analýzy zjištěno, že všechny kohoutky a toalety jsou v pořádku, jen jeden kohoutek v oddělení Medvídků kapal. Dětským Ekotým vymyslel založení služby, která bude pravidelně kontrolovat, zda kohoutky a toalety ne/protékají.

 

:-)

 

POUŽÍVÁTE VE ŠKOLCE EKOLOGICKY ŠETRNÉ ČISTÍCÍ PROSTŘEDKY?

 

Voda – Klíčová otázka č.6

 

Zjišťovali jsme:

 

Výstup:

Z analýzy zjištěno, že se ve školce snažíme co nejvíce využívat ekologické prostředky a tím šetřit přírodu.

 

:-)

 

VYUŽÍVÁTE VE ŠKOLCE DEŠŤOVOU VODU?

 

Voda – Klíčová otázka č.7

 

Zjišťovali jsme:

Děti jsou motivovány hledáním sudu, rozhovory, jak se voda dostane  do sudu, k čemu ji používáme.

 

Výstup:

Z analýzy zjištěno, že máme k dispozici sud, do kterého sbíráme dešťovou vodu, kterou následně využíváme k zalévání rostlin pouze na záhonku. Bylo by dobré zavést využívání dešťové vody i k zalévání rostlin ve třídě.


:-(

 

PODÍLÍ SE ŠKOLKA NA ČIŠTĚNÍ VODNÍCH TOKŮ, NÁDRŽÍ ČI STUDÁNEK VE SVÉM OKOLÍ?

 

Voda – Klíčová otázka č.8

 

Zjišťovali jsme:

Výstup:

Často podnikáme výlety do okolí říčky Šumice i ke studánce – aktivita Otvírání studánek, nicméně samotné vodní zdroje nečistíme.

 

:-(